Skip to main content

julkaistu 7.9.2023

HAEMME ASIAKASPALVELUASSISTENTTIA

Turun taidemuseo on Turun Taideyhdistys ry:n hallinnoima valtakunnallisesti merkittävä museo. Museon toimintaan kuuluvat keskeisesti kansallisaarteistoksi muodostuneen kokoelman kartuttaminen, taiteen historiaa ja ajankohtaisia taideilmiöitä esittelevät vaihtuvat näyttelyt, yleisötyö sekä tutkimustoiminta. Taidemuseo on aktiivinen ja monipuolinen taiteen ja erilaisten yleisöjen kohtaamispaikka. Tervetuloa luomaan näitä kohtaamisia kanssamme!

Haemme joukkoomme vakituiseen työsuhteeseen

ASIAKASPALVELUASSISTENTTIA.

Toimenkuvaan kuuluvat erilaiset asiakaspalvelun tehtävät ja museokaupan ylläpitoon osallistuminen.

Asiakaspalveluassistenttina pääset mukaan museon mielenkiintoiseen arkeen. Hoidat myyntitehtäviä lipunmyynnissä ja museokaupassamme, vastaanotat opastusvarauksia, toimit tiedonkulun linkkinä niin asiakkaille kuin henkilökunnalle ja huolehdit osaltasi museovieraiden viihtyvyydestä. Työskentelemme myös iltaisin ja viikonloppuisin ja arvostamme joustavuutta työaikojen suhteen.

Edellytämme sinulta kokemusta asiakaspalvelutehtävistä, toimisto-ohjelmien hallintaa, hyviä sosiaalisia taitoja sekä sujuvaa suomen, ruotsin ja englannin kielen taitoa. Tehtävän menestyksellinen hoitaminen kysyy myös positiivista asennetta, aloite- ja yhteistyökykyä ja järjestelmällisyyttä. Kuvataiteen ja taidemuseoalan tuntemus katsotaan eduksi.

Työ alkaa 1.11.2023 tai sopimuksen mukaan. Työaika keskimäärin 36,25 h / viikko.

Toimen peruspalkka on 2300 euroa/kk. (KVTES)

Turun Taideyhdistyksen hallitukselle osoitetut vapaamuotoiset hakemukset asianmukaisine liitteineen pyydetään toimittamaan 6.10.2023 mennessä osoitteeseen petri.makikangas@turuntaidemuseo.fi tai postiosoitteeseen Turun taidemuseo, Aurakatu 26, 20100 Turku.

Tiedustelut 26.–27.9. klo 11–13 tai sähköpostitse:

museonjohtaja Kari Immonen
044 312 2256 / kari.immonen@turuntaidemuseo.fi

Seuraa meitä